пятница, 22 июня 2012 г.

Портфоліо

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту « Харчування і здоров’я»
Назва навчальної теми
тема «Фізична складова здоров’я»
Основний та другорядні навчальні предмети
Основи здоров'я
Вік учнів, клас
9 років, 3 клас
Стислий опис проекту
Навчальний проект «Харчування і здоров’я» призначений для вивчення теоретичного матеріалу на уроках з основ здоров’я. Батьки отримують буклети з описом принципів проектної діяльності в навчально-виховному процесі для отримання дозволу на участь дітей у проектній діяльності.
План
План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)
Навчальні цілі
Діти навчаться основних правил харчування і приготування їжі. Розширять знання  про культуру і традиції харчування. Дізнаються про основні правила харчування.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
для встановлення рівня обізнаності учнів з пропонованої теми проекту та вибору групи, учням пропонуються  презентації вчителя та таблиці ЗХД. Проводиться анкетування учнів за допомогою опитувальника. Значна увага приділяється опрацюванню з учнями критеріїв та основних підходів до оцінювання результативності їх роботи в проекті.

Під час роботи
У процесі виконання завдань навчального проекту учні долучаються до самоконтролю організації власної діяльності ("Лист самооцінки в ході проекту", "Рефлексія: лист просування у проекті", "Лист консультацій", "Лист індивідуальної роботи в проекті") та взаємодії роботи в групі ("Критерії самооцінки роботи в групі"). Продовжують заповнюватись таблиці "ЗXД"
В ході проекту
учням надається можливість презентувати на конференції створені інтелектуальні продукти. До оцінювання залучаються і самі учні, об’єднані у групи, які заповнюють бланки "Оцінювання проектів: розвиток самостійності і взаємодії". Крім того проводиться оцінювання виконаної практичної роботи учнів (приклад інструменту оцінювання) та контроль знань за допомогою опитувальних форм в онлайн режимі.
Діяльність учнів
Вчитель роздає створений буклет,  розробляє анкети
На початку учні діляться на три групи. Групи виконують такі дослідження:
1 група «Капітошка» – досліджує маркування харчових продуктів
2 група «Кульбабка»– досліджує маркування не харчових продуктів (бит.хімія)
3 група «Веселка» –досліджує вміст вітамінів у харчових продуктів
Завдання для учнів розподіляються згідно  розподілу на групи:
•          Складання анкети
•          Проведення анкетування;
Відомості про автора
Ім'я, прізвище 
Сергієнко Людмила Миколаївна
Фах, навчальний предмет 
учитель початкових класів
Навчальний заклад
Шевченківська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів
Місто\село, район, область
Харківська обл., Шевченківський р-н, смт.Шевченкове
Контактні дані
Lydmilass123@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
18.06.12 – 22.06.12
Місце проведення тренінгу
ХВНЗ «ХАНО»
Тренери
Василенко Юлія Миколаївна


1 комментарий:

  1. Цікавий проект для молодшого школяра, адже культура харчування - запорука здоров'я і закладається змалечку. Сподобалися також презентації, дуже яскраві та наглядні. Але я б рекомендувала більш докладно розписати діяльність вчителя та учнів. Незрозуміла список "Завдання для учнів розподіляються...."

    ОтветитьУдалить